Skola-Abc-Internat

hej idag så va ja iskolan hade sagor i barnens värld första timmen och sedan så hade jag data resten. När vi slutade så bestämda jag att jag skulle traska iväg till ABC så jag gjorde det det var ganska så kallt men det gick. allt går bara man har musik i öronen :D
sedan när jag kom tillbaka så satte jag mej vid datorn och har suttit har hela dagen/kvällen jag har tittat på thats 70's show och så har jag sjungit karaoke och sånna grjjer, nuu så ska man snart gå och lägga sig elr snart och snart det blir väl kanske inte riktit ennu meen :P
imorgon får jag åka hem till närpes again :D det ska bli sköönt ska på revyn på kvällen imårgon håppas den är bra.
CYA
Puss //Emma

Vill ha Sommaaar NU!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0