städa!

hej. idah så vaknade jag av att mormor ringde och hon sa att jag måste gå efter posten så då var det bara för mej att stiga upp och klä på mejj VARMA kläder och gå ut brrrrrrr.
När jag kom in så städade jag faktist köket jag tyckte synd om mamma som måste göra det efter hennes arbetsdag så jag gjorde det åt henne idag :D STOLT får man nu känna sig i alla fall. Nu så sitter jag och tittat på that 70's show och jag har tittat lite på barnkanalen haha :)
I går så var cissi hit som ni kanske visste när hon gästbloggade. vi tittade på en massa videoklipp på datorn och så spelade jag guitar hero :D
Men n uska jag fortsätta titta på That 70's show Bye bye :D
PS: JAG VILL HA SOMMMAAAR !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0