Torsdag

hejjsan hoppsan, skolan idag igen började klockan halv9 med sagor i barnens värld, sedan så hade vi data resten av skoldan.
När jag kom hem så spelade jag rock band och sedan var jag bara på datorn och så har jag sjungit och spelat gitarr nu så sitter ag bara och tittar en massa videos på youtube det är gaanska skojjit :D
vet inte riktit vad jag ska göra sen ikväll men kanske bara vara här och spela gitarr :D
eller gå över till sofie ett varv.
Nu ska jag fortsätta titta videos. imorgon åker jag hem så jag ska behööva pack också men det är sååå tungt :P men nåjaa måste man så måste man. sedan imorgon på kvällen vet jag inte vad jag gör kansk bara tar det lungt och tittar på lets dance sekert blir det det.
Bye bye
Cya !!

Vet inte riktit varför jag tog den här bilden meeen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0