Usch fyy och återigen USCH

jag har börjat skolan igen idag det har varit väldigt jobbig och tråkig dag tycker jag :/och nu så måste jag vara ensam på internatet i hela 6 veckor jag kommer inte att klara av det jag kommer shenna mejj sååå ensam :) fasst jag har ju sofie förståss men det är så tomt här när man ska gå och lägga sig och sånt :/ usch
men i alla fall jag for in till stan efter skolan och shoppade utebyxor och ett jeanspar och så sedan så åkte mamma jag och jenny till jennys legenhet och där satt vi en stund för vi måste vänta på att pappa kom till stan för mammas bil hade givit upp :P så sedan tjussade pappa mej hit till internatet tillbaka och då jick jag till sofie och där satt vi bara en stund sedan jick sofie jag emma och rebacka hit till mej och vi spelade rock band och eye toy.
och nu sitter jag all alone på detta dyng internat :/ :/ :/
hejdå

VILL HA SOMMAREN OCH SOMMARLOOOVET!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0