Bio!

Igår så åte main och jag med bussen till vasa och vi skulle gå på filmen Twilight-eclipse. Den var suuuuuper braa som alla andra filmer men jag tror nestan den här harvarit bäst hittills :D Efter filmen så hade v tid att gå på stan så et blev en del att shoppa då också. Jag köpte 3 tunikor en jacka eller vad man nu ska kalla den, och så köpte jag en band att ha i håret. Allt var på Rea förutom en sak.
Vi kom hem från vasa där närmare halv 10 för vi måste vänta på jenny och pappa så länge för dom rev ut några bord från hennes salong.
Inatt så Åskade det skiit mykke och en gång där typ halv 3 triden så kom det en jätte hård knall så jag flög nestan ur sängen av vad jag sprakade till, trodde det blev krig eller nått.
Idag så vaknade jag typ kl 1 och då orkade jag nu inte stiga upp riktit med det samma så jag låg och tittade på olika saker på datorn, men sedan så gick jag ut och klippte gräs, har just blivit klar med det. Ikväll så ska jag väl gå till cissi får se då vad vi hittar på.
C yaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0