Den 13 Juli!

Hej. Igår så städade jag faktist rummet ;D sedan så satt jag bara och slöade och tittade lite rederiet med jenny, sean så åkte malin och jag till halpa för hon skulle ha en t-skjorta i arbetet, och vi köpte också jordgubbar m.m.
Sedan så åkte vi till en lekpark och satt där och pratade och åt och hade det allmänt trevligt. Sedan åkte vi in till näsby för vi blev törstiga så vi åkte till R- kiosken för att köpa nått att dricka. Sedan kördi vi några varv i näsby och sedan hem till mig. Min vespa börjar faktist bli riktit sluutkörd så det är nog på tiden man får bilkörkort nu.
Här hos mig så satt vi ni bara och lyssnade på kissies nya låt och vi tycker den suuger stort.
Sedan så åkte hon hem.
Idag så steg jag upp något efter 1 och då så gick jag ut och klippte gräs. Det har varit suupervarmt och "hättorna" har varit vääldigt frustrerande.
Min laptop har nu åkt in på Service för kanske 5 gången eller något, så jag sitter nu på min fasta dator. Lyssnar jusst nu på gamla låtar som jag har här på den datorn.

Kommentarer
Postat av: cissi

klart man ska ha en mac e aldri na fäjl me täj! :D

2010-07-13 @ 16:39:35
URL: http://ceciliayrjans.wordpress.com
Postat av: Emma

Jaah e ska no bord va he :D

2010-07-14 @ 13:18:33
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0