Good morning!

Kan jag nestan säga nu för jag sov enda till kvart över 2 :S usch det kändes inte bra. Men nåjaa.
Igår så kom cissi till mig först och sedan så bestämde vi oss att åka till näsby och vi ringde också malin och frågade om hon skulle med, och hon kom nog med :D Vi köpte en engångsgrill och biffar och for och grillde :D gott blev det.
Sedan åkte vi iväg till Cissi och vi åt jordgubbar och smält choklad, och sedan så gick vi ut och gå.
Sedan så stjussade jag hem malin och det hann börja regna då också :D Men det var gaanska så skönt för man fick varmt när man var ut och gick.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, får se det då sedan.
Byebye!
C ya!

Längtar tillbaka till Lanzarote.
Jag som hittade en stor gunga efter vi hade gått låångt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0