Måla måla!

hej. Igår när jag vaknade så gick jag ut och målade och vi målade färdit hela den bakreväggen på huset. Sedan efter det var man ganska så trött så man gick in och bara slöade, Sedan på kvällen kom cissi hit och till först hade inget att göra men vi for då sedan iväg till näsby och vi handlade jordgubbar och choklad. Sedan så for vi hem till henne och smälte chokladen och doppade jordgubbarna, vi hade inte chokladfontänen denna gång.
Sedan så gick vi ut och jätte långt så man fick sjukt i fötterna, men vi såg nu bland annat en räv när vi vandrade :P
Idag så har vi målat igen vi har målat färdit en vägg till så det går riktit bra framåt för oss tycker jag . Nu ska jag slöa igen. Byebye!
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0