Måndag..

Lördagskvällen så åkte vi till johanna på ett supriseparty för toffe, för han ska åka iväg till Brasilien i ett år. Efter vi hade varit där så åkte vi med taxi till näsby och var där då hela kvällen vi gick runt och snackade med folk och vi åt en god hamburgare som cae albert stod och sålde i parken. Sedan så gick vi igen runt och talade med folk och sådant.
Igår så sov jag ganska länge men det var nu skönt :D När jag då steg upp så lyssnade jag bara på musik och var ut ett varv och sådant, mamma och pappa och jenny och simon så var på villan men dit så orkade inte jag åka.
Men på kvällen så gick jag till cissi och visste nu inte vad vi skulle göra först men det blav att titta på film, så vi laddade ner karsson på taket filmen (Y) men medans den laddade ner så tittade vi på step up 2. Vi orkade inte titta på hela karlsson på taket så vi fortsatte titta step ut istället.
Idag så skulle jag börja måla här hemma men vi hade inga penslar till något så vi börjar imorgon istället.
Så jag har istället varit ut i solen och läst twilight så man har snart den utläst det är inte så mycket kvar nu.
Ikväll så ska jag vara med malin så får se då vad vi hittar på.
C ya!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0