Marknad/Bio!

Hejj, igår blev det nog att åka med båt till blues at the beach, det var skönt att vara ut på havet.(Y)
Idag så vaknade jag halv 9 för då steg mamma och pappa upp och vi sov på villan. Klockan halv 12 så kom Malin och Rex efter mig och vi for till Kristinesstadsmarknaden och har gått där för dagen, hittade att köpa en ring och remmar. Sedan när vi kom hem ungefär där halv 4 tiden så, hann jag typ bara sita vid datorn en stund och byta om så kom cissi och hennes mamma efter mig och vi for iväg till Vasa och titta på filmen Eclipse, för mig var det andra gången men jag tyckte den var så bra så jag kunde nog bra följa med :D
För inte så längesedan så kom jag hem och ska inte göra mycket nu, är ganska trött faktist. Har aft fullt program idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0