Packar!

Hejj.
Igår så var vi till min kusin då och firade hans födelsedag, Det blev grillmat och så tårta till efterrätt. Gott :D
Sedan hade vi en fotbollsmatch det var kuul :D längesedan man har spelat fotboll, och man tänkte hela tiden på fotbolls matcherna dom har jusst haft i tv :D man funderade hur dom spelade och sånt så :D Det lönar nog ig att titta på fotboll i tv.
Sedan så gick vi in och sjöng och jag spelade lite piano och sånt :D
Idag så blir det att packa för imårgon bär det av mo Sweden :D Längesedan man varit dit nu tycker jag så det ska bli skojj. Ikvell så vet jag inte vad jag ska göra men sekert blir det inte mycke för vi ska upp tidit imorgon :D
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0