Rederiet!

Tjennaa! Har nyss tittat på 2 rederiet avsnitt med jenny, det är faktist den bästa svenska serien som sänt :D
Ikväll så blir det Grisfest i Fagerö, vet inte riktit en var vi ska vara före men vi har nog några förslag i alla fall.
Ska snart börja funderapå vad jag ska ta på mig och så ska jag skicka med cissi och se om hon har några ideer om kvällen. Ska nu i alla fall dansa ikväll skit mycket för man har inte fått dansa så mycket i disco en tycker jag, vi har inget båthus att vara i denna gång så vi ska väl också försööka att mingla lite mera med folket.
Puss och kram. He en rolig kväll alla!

Hittade en sööt bild på Nelly på mammas dator ;D
Va tjock hon e :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0