Singing!

Hej, har jusst suttit och spelat gitarr och sjungit. Har också sjungit karaoke låtar på youtube :D
Igår så åkte malin ja och cissi iväg till näsby och vi hann bara dit så började det blåsa upp regn så vi måste åka under tak, så vi åkte till högstadiet och satt där och snackade tills regnet hade lat sig och solen började lysa igen. Så vi for och köpte morötter och dipp och så åkte vi och åt dem.
Vi åkte hem där halv 1 tiden och när jag kom hem så tittade jag på en dålig kvalite eclipse film som jag laddat ner men det gick att titta men måste väl no vänta ennu ett tag föra man kan ladda ner den med bra kvalitet.
Ikväll ska jag bara ta det luungt, skönt det ibland också.

Sjöng bland annat de här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0