skön hemma dag!

hej. Idag så målade jag imorsse så nu är det klart det är bara liite på ena sidan av huset kvar. Efter det så var jag på datorn, men den har tydligen fått något fel så den slår av hela tiden för att den blir för varm :S men en liten stund hinner man vara inne på den :P
Men jag har nu varit till näsby också och handlat med mamma pappa och jenny, det är inte ofta hela famijen är ut och handlar men det blev nu så nu denna gång. Vi var även till masku och hämtade en soffa som vi har beställt. Bild finns på jennys blogg( min systers).
När vi kom hem så började vi packa upp den och nu är den på plats. Jag läste nyss ut Twilight boken :D Så nu får jag börja med tredje boken som heter "ljudet av ditt hjärta".
Men nu ska jag gå ut tror jag det är ju endå så fint väder :D
Byebye!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp mig gärna få igång rotationen på min nya blogg idé!



Har Du en hemlighet att berätta?

maila den då anonymt till [email protected]

eller gå in på postasecret.blogg.se



här får du lätta ditt hjärta, vi sitter alla inne på konstigheter!

2010-07-08 @ 21:07:47
URL: http://postasecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0