Slött!

Hejj. Igår om kvällen så målade jag klart det som var på huset och efter det åkte hela familjen och plockte flyghaver (iiinte så kul). Efter det så kom malin och rex hit och Rex lagade golfen för det har varit någon slang som det har varit hål på och något sånt, så vi körde lite bil och sedan efter så åkte vi ut och körde till Karlå ett varv och sedan genom näsby och sedan hem. Rex körde ju förståss då :P
Idag har jag verkliiigen inte gjort någonting, har sprungit runt i pyjamas för dagen. Men det är ganska så skönt det också. Jooh föresten jag har tittat på film med jenny, det blev att titta på "det regnar köttbullar". Var faktist riktig bra.

Jenny, mamma, och pappa. Plockar flyghaver.


Lite fick man väl i påsen !


Tog bild på Jenny i åkern.

Min lilla pyjamas outfit idag. ;P


Cya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0