Tomatkarneval dag 1/2

hejj.Igår så var det tomatkarneval här i närpes, det var första daen idag har dom den på nytt. Jag åkte till malin där halv 6 tiden igår och måne kom och hämtade oss och vi for iväg till näsby. Vi gick runt och tittade lite och sedan kom också cissi och då så gick vi och satte oss i parken. Det var mycket folk och roligt hade vi :D Blir idag att åka ut igen, håppas på lika bra kväll om inte bättre (Y)
JAg åkte med pappa i Corvetten till karnevalen idag för han skulle ha ut den ställ på en bilutställning så jag åkte med honom. Tittade på när cissi uppträdde och sedan så började hon och jag gå runt och jag köpte skiitfina glajjer :D dom var råsa.
Jag köpte också en ring som hade en svart sten på sig eller vad man ska kalla det.
Ska börja gå i dushen nu och fundera över vad jag ska ha på mig ikväll.
C yyaaaa!!

Det Kända långa tomatbordet

Cissi

Malin

Linn

Måne

Emma,Toffe,Macke,Kenneth

halva cissi, Rex, Sigg, Emma.

Folk!!!




Kommentarer
Postat av: cissi

mmm mat <3

2010-07-03 @ 16:10:31
URL: http://ceciliayrjans.wordpress.com
Postat av: Emma

Hihih Joooh ;D

2010-07-03 @ 16:12:57
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0