aijj aijj!

GAAAAH, Min hgals tar kol på mig idag, den är så sjuk. Men jag tycker annars så mår jag bra, lite snorig är jag men inte såå värst mycket.
Idag så åkte jag med mamma och mormor till halpa halli och där så handlade vi nu bara mat och sedan så åkte vi hem och jag satte på en film. Ni vill inte veta vilken film det var :P haha jo det var Kalle blomqvist HAHAHAH. Jag hade verkligen ingen annan film jag ville se då jusst så det blev den då men den gick nog att titta på.
Men när jag tittat på den filmen så kom cissi hiot och jag fick bilder av henne men jag tror jag inte sätter upp några mera bilder nu jag har satt upp tillrä'cklit nu tycker jag.
Men vi gjorde nu ingenting vi satt nu bara och slöade framför datorn.
Nu sa jag se om jag hittar någon annan film jag kan sätta på.
Cya!

Sjuklingen EMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0