:D

Hej. Idag gick jag ut och solade med det samma när jag vaknade och jag låg i typ 2 timmar. Läste i Twilight bken också. Sedan så hoppade jag i dushen och så åkte jag ner till malin, och då åkte vi till näsby och på vägen dit så fick min vespa något fel den började plötsligt låta som en jet motor eller nåt jaanå mykke ljud hade den nu. Men vi fick det fixat så nu är den normal igen i ljudet. Seda så åkte vi till halpa och sedan till K-hallen, köpte jordgubbar och åkte och satt vid "bänkarna" och åt dem. Sedan så såg vi plötsligt en liten olycka i Näsby cit där en tant cyklade omkull och slog skallen, så ambulansen kom. Sedan så åkte vi hit till mig och då så körde vi först bil och sedan så spelade vi krocket och sedan badminton, försökte också börja bygga ett puzzel men vi fick ge upp , det var svartvitt så alla bitar såg exakt likadana ut.
Nu så ska jag väl snart gå och lägga mig.
ska till sundom imorgon och fira Julias (kusin) birthday. Vi brukar alltid vara på deras villa på midsommarsaftonen och det brukar nog vara kul.
Cyaaaa!
PS: Jag tog ocks kort idag med min telefon men jag hittar inte den förbaskade sladden till telefon så :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0