ett tag sedan!

Jag skrev här nu men ja har nu inte haft så mycket att skriva om eller janå förståss så har jag i lördast varit till fagerö och det blev en verklig lyckad kväll med måånga goda vänner :D Idag så har malin och jag varit till fridskär och där så trodde vi vi skulle vara på en ledar samlin men han hade skrivit fel i brevet så det var inte idag så dit for vi ju lite i onödan men vi åkte nu till näsby och där har vi legat och slöööat och pratat om ditt och datt.
Jag har nu också börjat titta på How i met your mother,, aaaah varför skulle du berätta så mycket om det där cissi så nu så har jag också fastnat framför det :P hihi!
Nåjaaaaaa jag tog nog nåågra bilder i lördast också men jag har inte in dom på min dator så jag kan slänga upp dom senare här om jag kommer ihåg vill säga.
Nu ska jag fortsätta kolla på how i met your mother!
Cya!

Kommentarer
Postat av: cissi

barney barney barney <3

2010-06-07 @ 22:19:33
URL: http://ceciliayrjans.wordpress.com
Postat av: Emma

Joooh an je vääärkliigen bääst :D

2010-06-07 @ 22:57:12
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0