Godmorgon!

hej. Vaknade för inte så länge sedan och jag har ingen aning om vad jag ska göra idag men ja orkar nu inte göra så mycket heller. Jag har nu bara sjukt i halsen men jag tror jag alldrig har såhär sjukt i min hals någonsin :O
Jag är avis på Jenny som är i Sverige nu jusst , jag vill också vara där och igår så var dom till kungsträdgården och tittade på Erik grönwall och darin, nog för att jag också sett darin jusst men dom fick se ERIK GRÖNWALL :D
Dom var också sedan och tog autografer så jenny tog en autograf åt mej med ;D
Nu så sitter jag och tittar på Ztv jag vet inte vad det är för låt nu men den var inte särskilt bra :S :P
Cya!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa, visst va e än äckli förskylning hede me halsin hag ju knaft it non röst ätt tag :D

2010-06-15 @ 17:05:53
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Jah fyy e ha no vuri grymt sjukt i halsin å ja har nu typ ingen röst ja heller elå no har ja ju men :D

2010-06-15 @ 18:16:06
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0