hunnit med mycke!

Idag har jag faktist hunnit med mycket fasst jag såvde till halv 1 och låg och tittade på tv till kl 2. Men i allafall så har jag varit och räfsat gräs i diken hos mormor och här hemma hos oss. Efter jag ätit så gick jag ut och försööökte skruva ihop en skottkärra som inte lyckades så bra men men ja försökte. Jag fick gå in och hämta pappa som fick skruva istället som kan sådana grejjer ;P
Sedan efter det så gick jag med skottkärran bredvid mamma som fick laga upp dom hopar jag hade räfsat ihop i skottkärran. Sedan så rev jag bort några blommor hos mormor som hade blommat ut och som skulle bort då såklart. Då efter det så hjälpte jag pappa att köra bort några stoora och tunga bräder som han hade haft som en bro över ett dike men dom hade gått sönder. Så då tog vi "min" bil och snörade fasst bräderna där bak och så boxerade jag bort dom till ett förråd. Efter vi var klar med det så bestämde jag mig att jag skulle ut och cykla på pappas cykel och det gick minsann jätte bra och fort gick den, ska ta samma rutt med den cykeln nu alla kvällar, förhoppningsvis.
Nu å ska jag bara ligga och slappa oc titta tv.
Ps: det blev väldit mycke trädgårdsarbete idag minsann.
Hejdå!
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0