Lorentz & M Zakarias!

hej. Kom hem från lägret igåt ar varit helt ok att vara där, men jag har blivit sjuk :O Men nåjaaa visst ska man klara av det också. Idag så åkte cissi och jag till Jakobstad för vi skulle och se på Lorentz & M Zakarias <3
Vi såg ju också andtra band och artister också som til exempel Darin och Fredrik furu M.m.
Vi fick till oc med stå längst fram när lorent... och Darin uppträdde. AWESOME.
Nåjaa jag hade inte med mitt kamera så det blev att ta en massa bilder med telefon som då fick en vattenskada så nu funkar inte en del av knapparna, ska försöka torka telefon på pannan i pannrummet inatt.
Men tillbaka till kamerat varför jag inte hade med mitt riktiga var för att jag kom på det i sista minuten och det var ju fööörståss inget liv i det kamera.
Men jag ska nu få några bilder av cissi som är tydligare, men liiite ser man ju på mina också.
Ska slänga upp några nu jag tog med telefonen.

Lorentz, M zakarias!

Lorentz

Han äär ju bara för söt.

En suddig Zakarias.


Ska sätta upp några bilder av Darin sen när jag får några av cissi, så då på samma gång kan jag sätta upp lite klarare bilder av dom här godingarna också.
Byabya
See you tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0