Malin!

Har jag varit med idag hela dagen neestan. När jag steg upp imorsse så gick jag i dushen och sedan så städade jag rummet som verkligen var oredigt.  Sedan så for jag då ner till malin och vi visste nu först inte vad vi skulle göra men sedan så åkte vi iväg till näsby och vi hade med en volleyboll så vi sökte ett volleyboll nät men vi hittade inget :S såå vi åkte iväg till en lekpark och fixade oss ett eget volleybollnät. Sedan så åkte vi till näsby och satt där och for till halpa halli och sedan for vi och mötte upp Måne som kom hem från Hemliga resan. Sedan bar det hemåt. Nu har jag jusst suttit och tittat på när jenny har städat ur en skrubb :D fyndade nog nåågra saker. Nu så tänkte jag titta på Project runway på datorn :D
Cya!

Mee today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0