Näsby!

hejj. Idag så följde jag med malin till näsby för hon skulle och titta på telefoner till servi trade men dom var så dyra där så där var vi inte länge. Sedan så var vi i näsby for till Casa och åt och så har vi varit på bocentrums fotbollsplan, där hittade vi en boll så vi har spelat lite fotboll och nickat bollen och trixat på ;D
Sedan När jag kom hem så gick jag ut och gå med cissi eller vi gick inte långt alls vi bara gick kanske 5 meter från hennes grind :P men vi konstaterade att det blåste såå mykket såå vi ville inte gå. Men vi gick in till henne då istället och jag förhörde henne på religion som är det sista provet hon har nu detta år. Sedan så tittade vi på ett gammalt fångarna på fortet avsnitt.
Nu när jag kom hem såå har jag tittat en gammal film som pappa har filmat när jenny och jag var småa och var ut och lekte och hoppade omkring. Jag bara ääälskar att se gamla videos det påminner en om massa med roligheter.
Cya

Malin!

Fotboll!

En bild av Jenny och mig :D jag blir döpt!

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Hahahahah, HITTA ET NU IT NAIN SNYGGAN BILD ? :D

2010-06-02 @ 13:36:37
URL: http://jeeenn-y.blogspot.com/
Postat av: Emma

Nepp :P Hande tyckt ja va braaa :P

2010-06-02 @ 20:23:07
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0