Solat!

hej, jag vaknade av att mamma tvättade fönstrena i morsse :P så jag log och drog mig en stund men sedan så steg jag upp och gick ut och började på att klippa gräs. Klippte både här hemma och hos mormor, tjänade nu lite money i alla fall. Sedan efter det så åkte mamma och jag iväg till Halpa halli och vi handlade lite smått och gått. När vi kom hem så satte vi oss ute i solen och lyssnade på Erik grönwalls nya skiva som kom idag med posten. Jag låg också och läste i Twilight boken så nu har jag kommit en liten bit i alla fall på andra boken.
Kom nyss hem från en cykeltur, blev samma rutt idag.
Senare ikvell så kanske vi åker till villan och tittar över det, jag har nu inte varit dit på jätte länge så det börjar väl bli dags.
Nu ska jag äta.
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0