teboil!

Malin ko mhit til mig ikväll efter jag hade klippt gräs, och då så satt vi här en stund och funderade över vad vi skulle kunna hitta på så tdå bestämde vi oss att åka till teboil. Har suttit där hur läänge som helst men det har varit jätte rolit för vi har pratat om allt :D Går verkligen att prata med henne för hon är en bra lyssnare och man kan prata om vad som helst ;D Vi kommer in på alla olika ämnen ;P
Men nåjaaa jag kom jusst hem det var liite kyligt att åka hem men det gick, vespan tänkte nu inte starta vid teboil heller så då skulle vi haft proböem men den gav sig till slut.
Nu ska jag läsa twilight och sedan gå och sova! Sweet dreams everybody!! ;D
Cya!

Syöt vi je ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0