Villan!

Idag när jag vaknade så åkte jag ner till villan för där var mamma och mormor, på vägen dit så åkte jag in via k-hallen och köpte en bananmunk och vindruvor som frukost. Men när jag kom fram till villan så stekte dom korv och potatis så jag åt det istället då so frukost. Vindruvorna fick vänta. Jag har fiskat och jag fick nog några fiskar men inga stora. jag gav alla fiskar till "flipper" ( en fiskmås) ;D Den fiskmåsen är ganska så tam så han kommer vääldigt nära så det är bara att kasta fiskarna till honom. Vi åkte där ifrån typ 4 tiden och när jag kom hem så har jag bara suttit vid datorn och tittat lite tv. Ska snart gå ut tror jag det är ju så fint väder. Har jusst städat rummet så nu är ju mamma lite gladare ;D
C yaa!
tagen från nätet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0