24 timmars/Shower power

hej, igår så kom jag hem från vasa där halv 5 tiden typ och då så åt jag nått och sedan så tjussade pappa mig till malin och dit kom också Måne och det var hon som var våran chaufför den kvällen, så vi for och hämtade Linn och sedan så begav vi oss mot ishallen på 24 timmars. vi tittade en matsh och sedan så for vi till halpa halli och till lidl och sedan tillbaka och tittade på några matsher, sedan så for vi till Tb och sedan tillbaka till ishallen och var där resten av kvällen och tittade på matsher.
Vi for hem klockan 3 därifrån, Rex kom och hämtade oss.
Idag så sovde jag till klockan halv 4 :O :O jag fick ju nestan en chock när jag tittade på klockan men nååjaaa skönt var det nu i alla fall att sova.
Sedan så var det nestan bara att göra sig i ordning för kvällen fö vi skulle då åka på Shower power jag och min familj. Showen var faktist riktit bra många bra sångare och skol musikkåren är ju som den är men men visst kan dom spela men jag tycker nu inte jag har tyckt så mycket om sådanna bläsinstrument och sånt men. Dom gör ju förståss showen mäktigare på något vis, 1g3b så var också med där och spelade (Y)
När showen var slut så var Rex och malin, Linn och macke där så jag satte mig på med dom och då åkte vi ut och köra typ och vi stod i kön vid malax grillen för dom skulle ha nått att äta, jag köpte ingenting men jag fick smaka av malins burgare :) Grymt god var den ;D
Men nu ska jag sova
Byebye
Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0