AaaaHhhh

Jag blir galen på min lap top, vill verkligen ha en ny :S Den bara slår av och den bara är allmänt CP!!
Men i alla fall så idag har jag inte gjort mycket bara tittat tv och varit på min fasta dator och slöat, jag har också tittat på filmen Prinsessa som är en svensk film, och jag tyckte faktist den var riktigt bra.
Nu jusst sitter jag faktist på min lap top får se om jag ens hinner skriva detta blogg inlägg före den krachar eller va man ska kalla det.
Ikväll ska jag kanske gå ut och gå jag känner jag slulle behöva lite frisk luft när jag bara har sutti inne hela sportlovet hittills.
Cya!

Filmen jag tittade på idag!

jag som provade ett glasögonpar jah hittade :P bilden togs i lördas.
Så sådär skulle jag då se ut i glasögon ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0