anlänt till vasa!

hejssan hoppsan, igår så var vi då till dansgalan i pixne/malax, och det var en helt okej kväll med många skratt och ganska överdrivna roliga stunder, (hehe)
I morsse så vaknade jag halv 1 av att simon och jenny satt i köket och pratade. Sedan så har jag bara legat och varit allmänt slö , har tittat på barnkanalen hela dagen :P hahah vaktist riktit bra kanal.
Sedan så pratade malin och jag och vi kom fram till det att vi ville åka till vasa ikväll redan för det skulle vara så tungt att stiga upp kvart över 5. Så vi tog bussen som gick 10 över 7 och när vi kom hit till vasa så bestämmde vi oss att vi skulle stiga av vid abc för jag hade inte ätit något på hela dagen så jag var jätte hungrig, så vi gick in och åt en hamburgermåltid, tyckte det var längesedan man ätit någon sådan.
Sedan gick vi från abc till internatet så det var ju en liten bit att gå men det gick lite trött i nacken blev man att bära på väskan men. Nu ska vi titta film malin och jag och sedan kanske börja ta natten.
Så jag Säger Hejdå nuu !!
Bye bye!
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0