Back to school!

hej. Malin och jag tog bussen hit till vasa klockan 5 över 6. Första timmen i skolan hade vi Finska och sedan så hade vi Kemi och då slutade jag och malin och linn bestämde sig för att gå hem också. Sedan när vi kom hem hit till internatet så satt vi bare en stund och sedan så traskade vi iväg till stadsbussen som gick 5 över 2 och där så var vi och letade efter en billig digibox men vi hittade ingen för det var bara antenn digiboxar och det var inte en sådan som vi skulle ha.
Sedan så var vi och åt på subway och  sedan handlade vi mat för veckan och senn så tog vi bussen hem till gamla vasa och sedan så gjorde vi absolut ingenting satt bara och pratade och nu sitter vi fortfarande och pratar och flummar på och jag har jusst varit i dushen och sådant.
Nu så säger jag hejdå!
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0