fotboll!

hej. Denna helg så har bestått av mycket Sport kan jag säga, idag så kom kusinerna hit jätte tidigt för Robin (kusin) skulle och spela fotboll till bolhallen och hans första matsh var klockan 9 så jag sov nog när dom kom i morsse men efter dom spelat den så kom dom hit igen och då så satt vi och drack kaffe och då steg jag upp och då åt jag frukost sedan så skulle han spela klockan halv 1 och då följde hela gänget med och skulle titta på när dom spelade och så spelade dom en match kl 14.20 och 16.45 så man kan säga att jag har spenderat hela dagen i bollhallen, men det var väldigt trevligt att sitta och titta på fick riktit lust att gå upp själv och spela ;D
Nu jusst kom vi hem och vi har jusst ätit tortillas :D
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0