Heljen har kommit!

Hej.Var i skolan till halv 3 idag och vi har haft logistik och data. Sedna så gick jag till internatet och där var malin och väntade på mej, för hon skulle komma hem med mej, mamma kom och hämtade oss för hon hade spenderat dagen i vasa, hon hade bland annat varit och färgat håret till jenny. Kom hem kanske något före 4 och då så satt jag nu och pratade med mormor för hon kom in till oss, hon skulle också äta här.
Nu så sitter jag bara och funderar vad jag ska ta på mig imorgon, ska åka då till dansgalan i Malax och DANSA :P haha! Ikväll kommer cissi hit och vi ska väl ta den vanliga lets dance tittar kvällen och ett massa svammel pratande hit och dit ;D
Bye bye !!
Cya!

Dagens bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0