hemma denna helj!

hej! Igår så sovde jag ganska så länge, när jag hade stigit upp och blivit någolunda vaken så hjälpte jag jenny att städa huset, eller jag gick ut med skräpet och hade då också före plockat ihop allt skräp.
Sedan så satt jag bara vid datorn resten av dagen, måste säga att det här sportlovet har messt gått ut på att sitta vid datorn. MEn på kvällen så tittade jag lets dance med mamma och pappa, kanske inte riktit det rätta paret som åkte ut den här gången men nåjaaa. Bara Mattias är kvar så är det lungt! :)
Idag vaknade jag redan klockan 11 men jag steg upp först 12 :P Idag har det då också varit en dator sittande dag och det kommer det väl att fortsätta med om jag inte kommer på nått annat att göra men knappast finns inte så mycket att göra nu när malin är iväg på något läger ;P
Men nu ska jag gå och äte och se då vad som händer efteråt :D
Bye bye!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vinterskriba (Y) åååh ja väjt it om ja ska far ti vasa ikvield elå imyön, sku it årk na åv a :D

2010-03-07 @ 10:46:15
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/
Postat av: Emma

(Y) :P jaah man sku no it ork far ti nain skool nu jusst :P SKU no va na tongt :)

2010-03-07 @ 15:19:10
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0