hemma!

hej. Nu så har man kommit hem från Vasa, slutade redan klockan halv 12 idag och då gick vi till internatet malin och jag och sedan gick vi till busshållplatsen och steg på bussen.
kom hem kanske halv 3 och då tittade jag på Alice i underlandet filmen, jenny hade den nerladdad.
Efter filmen så har jag suttit och laddat ner musik till datorn för nu har han kommit hem från reparation och nu funkar den hur bra som hellst. Felet var det att hårddisken hade krashat så dom måste byta ut den så det var därför allt har försvunnit nu från datorn förutom bilderna för dom sa vi att dom fick dom laga på en skiva.
Kom jusst hem från villan, var jätte länge sedan man varit dit, jag tyckte jag ville åka med när mamma och pappa skulle dit för det var så länge sedan, fick verkligen massa sommar minnen i huvudet :D VILL HA SOMMAR!
N ska jag faktist gå och kolla på så ska det låta.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0