Måndag!

hejjsan, vaknade klockan halv 1 idag. Sköönt med sportlov, får soova länge då!!
Sedan så satte jag på datorn men min Lap top fick något feel idag jag tror han måste vila lite för han bara slår av hela tiden och det står att det har uppstått något fel, :S Ja så jag måste nu sitta på Fasta dator och den är väl inte den bästa men den går nu i alla fall lite bättre en lap toppen jusst nu.
Sedan ikväll ska jag och malin åka till Måne och vi ska ha en hel kväll med Singstar ;D Kommer bli riktigt kul tror ja!
Har också suttit och spelat piano idag, det är faktist riktit roligt det. Jag måste ju spela på pianot nu när jag har gitarren i vasa, jag skulle borda tagit hem den (jag saknar deij) ;P
Men nu ska jag håppa i dushen och sedna ska jag fortsätta med mitt piano spelande.
Bye bye !!
See you later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0