onsda redan ;P

hej, tycker denna början på den här veckan har gått väldigt snabbt, men det kan vara av att jag har slutat tidigt och att man inte har gjort så mycket i skolan.
Men igår då så var vi i skolan och akutgruppen så hade några aktiviteter åt oss där vi var i olika grupper.
Sedan när vi kom hem från skolan så gick vi ut och gå. och när vi gick om loppis så blev vi sugna på att gå dit så då blev det att gå runt och titta där igen, sedan så gick vi tillbaka men då va vi såå sluta i fötterna så eller i alla fall jag ;P så vi försökte hitta någon jenväg vi hittade ju nog en eller ja väg var det väl inte men i alla fall det skulle ha gått att gå bara det inte skulle varit så jätte mycket snöö man sjönk ner typ 1 meter eller något, såå det blev nog att gå tillbaka samma väg som vi kom. Sedan på kvällen så tittade malin och jag på filmen prinsessa för hon hade laddat ner den såå vi tiittade den. Sedan jick vi och soov.
Idag ska vi väl kanske ut och gå också till flygfältet, och så ska vi kanske på gym men jag tror vi kanske sparar gymmet till imorgon men man vet alldrig man ska måste höra med sej med internatspersonalen.
hejdå!
Cya!

tycker inte om näär det snör så därför tyckte jag denna bilden passade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0