Påsklov!

Nu var det väldigt längesedan man bloggat. Men det beror på att jag inte har haft med mig datorn till skolan denna vecka. Men i och för sig så har vi ju bara varit i skolan två dagar och har bara såvit på internatet en natt.
Igår så tog jag bussen hem från vasa kl halv 5, och när jag kom hem så gick jag till malin för jag slapp inte upp hit till östrasidan på något vis. ;P Där satt vi en stund och Måne kom också dit och sedan så for vi ut och körde i Näsby.
Vi gick in till epee och köpte kinderägg och sedan så for vi upp till Tb och åt kinderäggen och lekte med sakerna vi fått ;P
Sedan så började klockan vara mycket så vi for hem för Måne skulle ju upp till skolan nesta dag, men det behövde inte malin och :)
Idag så väckte mamma mig klockan halv 1 och då steg jag upp och tittade på Ztv.
Sedan så gick jag över till mormor och hjälpte henne med att tvätta fönstren så jag fick ju mig en slant då i alla fall.
Nu håller jag på med maten.
Heijdå!
Cya"

kinderägg ;D
Det är riktiga påskkänslor ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0