Skola då återigen!

hej, igår så gjorde jag absolut ingenting jag sov nu för det första till klockan 2 och det var väl inte riktit planerat, men nåååjaaa. Sedan så satt jag bara och kollade på tv och sådant.
Idag så for jag med bussen som jick 5 över 6 och då bar det iväg till gamla vasa igen, kom hit till internatet klockan halv 8 kanske och då satt vi nu bara och läste på finska orden vi hade tills idag och då kvart över 8 så jick vi till skolan. Hade finska första timmen och sedan kemi och då slutade i alla fall jag malin och johanna och linn måste va enda till klockan 4 idag ;S hohho tuur att jag inte måste det ;D
Nu när jag kom hem så började jag med att locka håret jag fick så lust ;P och nu så sitter jag här och skriver blogg och har ganska så tråkit men jag ska väl hitta på något att göra här på datorn ;D
När malin och johanna slutar så ska vi åka in till stan, jag ska nu inte ha något men det är väl dom ska ha något smått och gått handlat. Jag brukar vara ganska dålig på det där att bara vara med när någon annan shoppar så det brukar endå bli något, men jag ska väl faktist försöka idag.
Men nu ska jag göra dagens finsk läxa som vi har till imorgon så jag har den över stökat, jag hatar finska språket ;S
Byebye!
Cya!

Dagens bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0