Söker!!

haridag varit med pappaoch kört runt och letat massa med Sommar jobb. Jag fick inget direkt men jag blev uppskriven på massa listor och så lät ju nog vissa GAAnska så positiva men nåjaa no kommer det väl att ordnas på nått vis. Jag blir SÅÅ frustrerad på min Lap top, jag vill ha en ny ;S men i alla fall så igår var malin och jag till Måne och hade Karaoke kväll/ tjejkväll ;D Det var faktist riktit Roligt :D
Resten av denna dag kommer jag befinna mig framför Tv och datorn, Ska titta på gamla disney filmer idag tror jag.
Bye bye Cya!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Precis som om dom skulle prata om min dator på bilden ;P

2010-03-02 @ 15:30:40
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0