trött i ögonen !!

hej. idag hade jag bara kemi i skolan och sedan fick jag traska hem till internatet.
Så jag har Diskat, tittat Andra avenyn, läst bloggar, lyssnat på musik, och jag har varit väldigt trött i ögonen, tänkte jag skulle gå och sova men jag ändrade mig.
Nu jusst sitter jag och tittar på klipp på youtube. Malin och johanna kommer väl också snart hem så då ska vio väl städa städa och återigen städa är faktist ganska så oredigt här nu jusst men jag har ju i alla fall städat diskbänken och spisen såå det behövs bara damsugas och torka golven nu och plocka lite skräp här och var.
Så jag Säger hejdå nu!
Cya!

Dagens bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska oxå städa men blev så lat faktiskt, blir det när man e hemma hela dagarna, men jag kanske får jobb sen längtar :) Hade bra

2010-03-17 @ 15:06:29
URL: http://miichajohansson.blogg.se/
Postat av: Andrea

söt bild :)

2010-03-17 @ 15:09:04
URL: http://andreahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0