Tung söndag!

hej. Nu ska jag berätta då om festen igår vi hade iallafall ordnat ett överasknings fest för Måne som fyllde 18 år i fredas, Stort grattis till dej. Ja i alla fall rex och malin kom och hämtade mej typ halv 7 tiden och då så åkte vi till Månes grind och stod där en stund och där var också Joel, Rickard, Pika och Mäntylä.
Sedan begav vi oss mot dörren och vi ringde på och när hon kom och öppnade så sa vi Grattis, och hon var nog inte berädd på att vi skulle komma dit.
Hon trodde det var hennes lillebror som ringde på dörren. :D Så liite överaskad så blev ho nu. Sedan så var vi då där och åt ships, popcorn salta pinnar och smörgåstårta som malin hade med sig, jätte god var den.
Sedan så var vi också med i ölspelet och Sofie kom också dit oc andra också.
Sedan så åkte vi iväg till Töjby där hade dom gammeldans och där Sög det stort var liite folk.
Men Måne och jag bestämde vi skulle gå in och titta i alla fall och man skulle betala 10 € men det sket vi i det var endå ingen som satt och tog något betalt. Men vi kom lika snabbt ut som vi gick in :P kände sig ganska udda där.
Sedan så åkte vi hem och jag somnade i bilen :P Sånt händer. ganska så skönt var det nu men när jag vaknade eller rex å malin väckte mig så kändes det som jag skulle sova i evigheter fasst jag typ usst hade somnat.
Men Nu ska jag kolla på tv tror jag .
Byebye!

Jag idag!

Kommentarer
Postat av: Matti

Missa inte årets skönaste låt av Supergruppen (som består av bl.a. Lorentz) och låten "Super Mega Awsome", ladda ner via länken:

http://www.speedyshare.com/files/21544967/Supergruppen_-_Super_Mega_Awesome.mp3

2010-03-22 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0