En dag på villan!!

Tjena! Vari igår hos Kenneth och vi tittade på göta kanal 3 först när vi komdit och sedan så började dom hör andra grilla och sånt så då var vi ut en sväng och tittade på när dom grillade, sedan så gick vi in och började titta på eurovision song contest, och jag tycker rätta låten vann.
Idag så for jag ner till malin där 3 tiden och då åkte vi iväg till näsby och handlade grill mat och sedan iväg ner till villan och där har vi spenderat hela kvällen, var faktist riktit skönt att spendera dagen vid vattnet och det blev fint väder också. Men vi har bland annat kastat pil (hehe) och ätit, pratat, och haft allmänt roligt :D
Nu har jag bestämmt mig att läsa i twilight boken lite så Ses imorron :D
Joo jusst det imorgon sticker jag iväg till vasa med mamma och mormor och malin hänger med. Vi ska via almanda i Malax först och sedan in till Vasa :D Får se om man hittar nått att shoppa, men när har man nu inte hittat nått :P
Nu ska jag hoppa mig in i vampyrernas romantiska värld :) byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0