God morgon!

hejssan. Igår så åkte vi hem med Emmelie E och när jag kom hoppade jag i dushen med det samma för vi skulle åka iväg tll johanna kvart före 6 så det blev liite stressit. Sedan så sa mamma och pappa att dom skulle uppvakta mig på födelsedagen redan då för dom skulle inte hunnit annars för jag åker ju iväg till vasa igen på måndag så.
Så då kom dom först med en liten present och då tänkte nog jag bara det häääär :P
Men sedan så kom dom med en stor present och kan ni gissa vad det var jooo en elgitarr :D jag ääälskar mina förääldrar dom e bara bäst, fick presiis vad jag önskade mig :D
Sedan då så åkte vi ner till malin och sedan iväg till johanna på förfestet före vi åkte upp till näsby till "kollan".
Det blev en riktigt kuul kväll faktist.
Ikväll så blir det att fira malins och min födelsedag till sammans på min villa så håppas det blir kul också men det tror ja nog när man är med rätt sällskap blir det automatiskt kul.
Men nu ska jag gå och bränna två skivor till kvällen.
Cya!

Sådäär ser den nestan ut! den ja fick. :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0