Morsdag!

har jag firat hos mormor och hos farmor och hemma förståss. Det började här hemma så då gav jag mamma en muminmugg, sedan så gick vi in till mormor och hon fick blommor och jordgubbsfrön som man skulle plantera i en kruka. Sedan så bar det iväg till vasa och där så fick vi en jätte god middag och vi gav henne också en blomma och godis.
Vi drack också kaffe hos farmor. Sedan när vi åkte hem så svängde vi in på ABC så där handlade jag mat inför den här veckan som består av 3 dagar.
Nu jusst har jag kommit hem och är lite trött men inte går jag och lägger mig för det. Det skulle vara ett mirakel om ag skulle gå och lägga mig 10 eller 11 någon kväll :O ;P
Nu ska jag titta Tv.
Heijdå!

Tjenixen!! jag har rufsig pannlugg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0