rensat ur internatet!

Kom hit till vasa imorsse med mamma och jenny och då for vi först och åt lunch till Rosso, jag har allti trott det har varit ett dyrt ställe men till och med amarillo är ju dyrare :O. Sedan så for vi till minimani och mamma köpte en massa prydnader och annat krims krams att ha på villan. Sedan for vi hit till internatet och mamma och jag började bära ut alla väskor som jag hade packat. Så bilen blev värkligen full. Vi städade också här och sånt. Jag är nu i alla fall redo att ta sommarloov nu.
Sedan så for vi iväg till kusinerna och där har vi varit resten av kvällen, mamma for hem tidigare men jag tyckte jag kunde stanna lite längre för jag var ändå ensam på internatet. Så Christer (kusinernas pappa) skjutsade hem mig. Så nu ligger jag här i det tomma internatet och ska snart ta natten.
Cyaa!

Tyckte den bilden passade idag när vi har städat och dammat på idag här på internatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0