Shoppat!

tjena. idag så slutade jag redan klockan 1 och då så jick sofie jag och becca hem till internatet och tog cyklarna och cyklade iväg till Loppis. Hittade en microfon till det gamla karaoke vi har hemma för våran är helt kaputt men den där som var där så såg helt frisk ut faktist den var 10€. Skulle nog kunnat köpa den en jag gjorde nu inte det då.
Sedan bär vi kom hem så sprang jag in till internatet och stekte korvar och då kom malin hem och då åt vi.
Sedan så gick vi till bussen och for iväg till stan, det var meningen att vi skulle gå på Zumba men det blev ingenting av det. Vi gick istället på stan och jag shoppade upp mitt gina trico kort som jag fick av Nina, Robin, Julia igår :D
Malins mamma så var i stan också så hon tjussade hem oss.
När vi kom tillbaka till internatet så hade vi ingen nyckel med oss så vi måste ta kontakt med johanna och låna hennes. Nu har vi nu bara suttit och pratat om en massa saker och sånt och ska väl snart börja ta natten.
Cya!
Slänger upp några bilder av kläderna jag köpte sedan!

Jag som siter å fundeeeeerar över någonting ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0