skolveckan slut!

Hej. Igår så blev det inte någon blogg skriven för att jag inte hade med någon dator till internatet.
Idag så slutade vi klovksn 3 och då gick sofie och jag till bussen och for iväg till K-stad, jag slulle på besök till sofie. När vi kom till K-stad så kom Sofies mamma efter oss och vi for iväg till Skaftung. När vikom fram till Sofie så gick vi runt och kollade på en massa med djur. Vi var först och kollade på kossorna, och vi tittade också på dom nyfödda kattungarna som sofies katt hade fött.
Sedan jick vi och kollade på getabockar och det var en liten get som hette elvira som var Jääättte söt och liten så vi fick mata henne med nappflaska. Skulle vilja gosa med honom hela kvällen/natten.
Sedan busade vi också lite med hunden Myy och tittade på Sofies brorsas kattungar och marsvin. Det var också Sofies brors getabockar och hund.
Så idag har man nog minsann fått se en massa med djur men det tyckte ju jag bara var bra för jag ÄÄlskar DJUR.
Vi har också tittat på Disney channel och tittat i sofies rum och sånt smått och gått.
Mamma och pappa kom och hämtade mig klockan 10 och vi for hem vi vek in på ABC och jag köpte en isglass.
Nu är jag hemma och ska väl snart gå och lägga mig.

Dom småå getabock ungarna som e så syöööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0