snart!

Så e de sommarlov äääntliigen :) Idag så hade vi arbetarskydd första timmen och då var vi där ute och kastade frisbie m.m. Sedan så har vi mest stäädat resten av timmarna och gjort våran handtvättsfilm klar.
När vi slutade skolan så värmde jag upp någon micromat och sedan så gick jag över till sofie och becca och vi gjorde en uppgift som vi ska framföra imorgon. När jag kom hem hit tillbaka till vårat internat såå tittade jag på glee och så gick jag i dushen, och då tog det inte länge så var Malin häär :D
Hon skickade hem massa med things med sin mamma.
Sedan så ville vi hitta på nått skojjit nu när det är sista kvällen på internatet så vi promenerade till ABC och köpte lite smått och gott.
Cyaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0