Studiebesök!

Tjena! Idag så började skoldagen klockan halv 11 och då gick vi på mat direkt och sedan så bar det av till Seinäjoki.
Det var lite kronligt att hitta till fabriken vi skulle och titta på. Men vi hittade nog till sist med många om och men.
Sedan när vi hade varit och tittat så for vi iväg till ett apoteksmuseum, där var vi inte så länge för det började bli lite med tid. Kom jusst hem eller tyf för en timme sedan och nu har malin och jag gjort ris och kyckling och jag måste snart börja byta om. För jag ska åka iväg på en show som kusin har i sin skola! får se då hur dom klarar sig att uppträda.
Nu ska jag börja röra på mig.
Cya!

Så hette fabriken vi var till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0